عضو خانه ملت:
به گزارش تابناک سمنان:  اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خواستار رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان حوزه‌های دامی و طیور شهرستان شد و گفت: عدم تثبیت قیمت‌ها از جمله مشکلات بزرگ دامداران است.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 04 October 2020

هم اندیشی - خوئینی‌ها عملکرد بد دولت فعلی را به حساب نظام گذاشته/  اصلاح‌طلبان و دولت در حال چینش پازل مذاکره مجدد هستند

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس ظهر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات دامداران و بهره برداران حوزه طیور و جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار به میزبانی فرمانداری و با حضور معاون وزیر جهاد، ضمن بیان اینکه مشکلات امروز دامداران و بهره برداران حوزه طیور و کشاورزی عدیده است، بیان کرد: موانع تولید در حوزه نهاده‌ها دامی از سر راه بهره برداران برداشته شود.

وی با بیان اینکه کاهش انگیزه تولید کننده و تعطیلی واحدهای تولیدی و بهره برداری حوزه دام و طیور از آثار منفی شرایط کنونی است، تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود برای کاهش مشکلات دامداران و بهره برداران بخشی از چرخه توزیع نهاده‌ها بر عهده تشکل‌های غیر دولتی و صنفی فعال حوزه کشاورزی و دام و طیور قرار گیرد تا خودشان توزیع نهاده‌ها را داشته باشند زیرا شناخت بهتری از هر منطقه دارند.

اردشیر مطهری با بیان اینکه موانع تولید متأسفانه آثار سو بر کشاورزی و دامداری کشور و بالتبع گرمسار و آرادان گذاشته است، ابراز کرد: عدم تثبیت قیمت‌ها و تغییرات مداوم آن‌ها موجبات عدم امنیت شغلی را برای فعالان عرصه‌های دام و طیور و به خصوص کارگران ساده این حوزه‌ها، فراهم آورده است که از وزارت جهاد می‌خواهیم در این باره تمهیداتی بیندیشد.

مطهری خواستار توزیع عادلانه نهاده‌های دامی شد و گفت: عدم تأمین نهاده‌های دامی متأسفانه باعث پدید آمدن مشکلات عدیده برای دامداران و تولید کنندگان بخش طیور شده است که این مشکلات بی ارتباط با نوسانات شدید قیمت‌ها در جامعه نیست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار